Informació general sobre SB HOTELS

SB HOTELS neix a Tortosa (Catalunya), el 1988, fruit de la iniciativa i lideratge de l’empresari català Joan Subirats Berenguer, que el 1975 va iniciar la seva activitat en el sector immobiliari (promoció i construcció d’habitatges) creant més tard la divisió de serveis de hoteleria.

Des de llavors, la gestió de SB HOTELS va a càrrec d’un grup de professionals que treballen dia a dia per millorar la qualitat del seu servei i per satisfer les necessitats dels seus clients.

L’activitat es va iniciar amb la construcció i comercialització del Aparthotel La Ràpita, a Sant Carles de la Ràpita, l’any 1988, es va seguir amb l’Hotel SB Corona Tortosa el 1994, Hotel SB Ciutat de Tarragona el 1998, Hotel SB Express Tarragona en 2003, Hotel SB Icaria Barcelona el 2004, Hotel SB Diagonal Zero a Barcelona el 2009, Hotel SB BCN Events a Castelldefels el 2011 i, recentment, l’Hotel SB Plaça Europa que va obrir les portes l’octubre de 2013.

Hotel SB Corona Tortosa

La satisfacció del client és l’objectiu prioritari, compromís que s’estén a les relacions amb els empleats, proveïdors, institucions i administració.

L’alt nivell de control intern, l’estandardització de serveis, l’optimització dels processos de treball i el compliment dels acords són els pilars del nostre treball diari i això ens permet ser mereixedors de la confiança que dipositen en nosaltres tant els nostres clients, com els proveïdors i col·laboradors.

Missió SB Hotels

La MISSIÓ de SB HOTELS és superar les expectatives dels hostes allotjats en els seus hotels i oferir una relació qualitat preu òptima versus el producte ofert.

Visió SB Hotels

Posicionar-nos com empresa operadora d’hotels urbans, de tres, quatre i quatre estrelles superior, que ofereixin uns actius amb instal·lacions modernes, acollidores, ben ubicades i amb un manteniment dels edificis òptim per al seu funcionament. Així com uns serveis addients i preparats tant per al client que fa servir els nostres hotels per negocis com per qui ens visita per oci o vacances.

El creixement de l’empresa s’entén tant en la modalitat de gestió d’hotels en propietat com d’hotels arrendats. Els factors diferenciadors de SB HOTELS respecte als seus competidors es basen en: innovació permanent, servei pròxim al client, gestió administrativa àgil i atenció acurada als nostres empleats.

Els valors de SB Hotels

  • Compromís amb els nostres clients.
  • Respecte pel medi ambient.
  • Treball en equip.
  • Orientació al client